Asiakaspalvelu – Puhelinpalvelu ja 24h päivystys

Lyhyt kuvaus

Asiointi sähköpostilla ja puhelinpalvelun kautta klo 9 – 16.  Kiireellisissä asioissa puhelinpalvelu 24h/365vrk. Palvelu sisältää puhelinneuvonnan juoksevissa asioissa, pyyntöjen, tilausten ja asioiden vastaanottamisen sekä niiden toimittamisen edelleen hoidettavaksi.

Miksi 24h päivystys?

Päivystysnumero palvelee vuoden jokaisena päivänä 24h. Päivystäjällä on koulutus ohjata pikaisesti vaadittavat resurssit kohteeseen. Äkillisten vahinkotapahtumien hoito ja jälkivahinkojen torjunta saadaan välittömästi oikein käyntiin. Tämä sopii taloyhtiöille, jotka haluavat palvella osakkaitaan myös hätätilanteissa parhaalla mahdollisella tavalla. Pienemmissä kiireellisissä asioissa osakkaat saavat neuvoja asumiseen liittyvien yllättävien asioiden hoidossa.

Ohessa tarkka luettelo tehtävistä ja kiinteään palkkioon sekä erilliskorvaukseen oikeuttavista tehtävistä.

ASIAKASPALVELU

Kiinteään palkkioon sisältyvät tehtävät

Erilliskor-vaukseen oikeuttavat tehtävät

Lisätietoja
1.6. Muut hallinnolliset tehtävät
Asiakaspalvelu sähköpostilla ja kirjeitse X
Asiakaspalvelu puhelimella 9.00 – 16.00 X
Asiakaspalvelu kiireellisissä asioissa 24 h X
Osakeluettelon ylläpito X
Isännöitsijäntodistuksen laatiminen ja antaminen tilinpäätösasiakirjoineen sekä muine tarvittavine asiakirjoineen X Isännöitsijäntodistuksesta laskutetaan tilaajaa hinnaston mukaisesti
Arvopaperien arkistointi ja säilyttäminen X
Asiakirjojen alle 3 vuotta vanhojen säilyttäminen X
Asiakirjojen yli 3 vuotta vanhojen säilyttäminen X Yli 3 vuotta vanhat asiakirjat toimitetaan talolle arkistoitavaksi, mikäli talolla ei ole paikkaa asiakirjoille Taloasema arkistoi materiaalin erilliseen arkistoon, josta papereita toimitetaan tarvittaessa niihin oikeutetuille
Taloyhtiön kotisivujen ja sähköisen arkiston ylläpito isännöitsijätoimiston  palvelimilla X
Vakuutus ja vahinkotapahtumiin liittyvien toimenpiteiden hoitaminen X Asiakaspalvelu ohjaa tiedon vahinkotapahtumasta eteenpäin hoidettavaksi
Osakekirjojen ja väliaikaistodistusten antamiseen ja vaihtamiseen liittyvät tehtävät X
Yhtiöjärjestyksen mukaisen lunastusmenettelyn käynnistäminen X
Vuokralaisen hankinnasta huolehtiminen X
Vuokrattavien tilojen esittely X
Panttikirjojen hankinnasta huolehtiminen X
Panttikirjojen hakeminen X
Kiinteistönmuodostamis- tms. toimenpiteisiin osallistuminen X
Rasitesopimusten laatiminen X
Aloitteiden ja reklamaatioiden teko viranomaisille ja järjestöille X
Kunnallisten ja alueellisten ilmoitusten ja tiedotusten seuraaminen X
Yhtiöjärjestysmuutosten tekeminen X